Garantie en klachten
Garantie
Soms komt het voor dat een bestelling beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurd, waardoor u aanspraak wilt maken op garantie. Dit kan dan binnen 2 maanden na constatering van het gebrek. U meldt dit aan ons waarna wij zullen beoordelen of het gebrek binnen de garantie valt. Als dit het geval is dan zullen wij het product kosteloos repareren of vervangen.
Wij ontvangen graag een mail op info@hippedie.nl met daarin de kennisgeving van het beschadigde product voorzien van de volgende informatie:
- Ordernummer
- Reden van aanspraak op garantie
- Foto van het product of zending waar de beschadiging zichtbaar is.
Klachten
Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals u verwacht had, Wij raden u aan om eerst de klacht bij ons te melden door te mailen naar info@hippedie.nl
Wij gaan er dan alles aan doen om de klacht te verhelpen. Mocht dit niet tot een oplossing leiden kunt u zich aanmelden via het ODR platform.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.